poniedziałek, 6 maja 2013

elf.

I po majówce.
Ja osobiście spędziłam ją dość spokojnie, ale zarazem przyjemnie. W środę odwiedziła mnie Córka, w czwartek zawitałam u rodziców, sobotę spędziłam z moją I.
Miałam co prawda kilka innych planów na te dni, ale wyszło jak wyszło.

. . .
Zrobiłam sobie dziś prezent z okazji... (dnia dziecka?) bez okazji. Zamówiłam DVD z koncertu Super Junior, a ponieważ te płyty nie są dostępne tutaj w Polsce to moja przyleci prosto z Korei. Na owy koncert czaiłam się już jakiś czas, do samego końca nie wiedziałam jednak, które show zakupić i zdecydowałam się na Super Show 3 (Super Show 4 dostępne jest tylko w wersji limitowanej i kosztuje przeszło 400zł).

A skoro jestem przy temacie Super Junior to Yesung dołączył właśnie do armii i do bycia aktywnym w zespole wróci dopiero za dwa lata. Ten kto interesuje się SuJu wie, że w październiku ubiegłego roku do wojska trafił również lider zespołu Leeteuk, a w kwietniu tego roku po dwuletniej służbie wojskowej wrócił Heechul.
Nam fanom pozostaje modlić się za Yesunga by wrócił cały i zdrowy.

Yesung oppa fighting! Saranghae <3 ELFs will be waiting for you.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz