piątek, 14 września 2012

Coś nowego.

Do chętnie odwiedzanych stron w panelu po prawej stronie dodałam bloga Pauli.
Paula ukończyła niedawno książkę pt. "Rulebreakerka" na którą czekam z niecierpliwością! Cholernie zaciekawił mnie krótki aczkolwiek ciekawy opis powieści na stronie i mam nadzieję, że zajmie miejsce na moim regale wśród innych niesamowitych książek.
Oprócz pasji do pisania dziewczyna ma również świetny gust muzyczny. Ktoś kto słucha Metallici, SOAD'a, Nightwish czy Ayumi Hamasaki na pewno jest ciekawą osobą. ;)
(Jako wielka fanka zespołu Nightwish uwielbiam każdego kto w swoim życiu przesłuchał choć jedną ich piosenkę).

Zapraszam do Pauli! :)

2 komentarze:

  1. Też czekam na tę książkę!
    Opis jest intrygujący. Jestem ciekawa, kiedy zdoła ją wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jakoś dziwnie mi z tym, że ktokolwiek czeka, żeby przeczytać moje wypociny :]
    Dzięki za ciepłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń