sobota, 15 września 2012

Kryminalnie.

Kryminał. Kiedyś z rezerwą podchodziłam do tego gatunku powieści. Uważałam, że kryminały czy wszelakiego rodzaju horrory to nie dla mnie. Mój wzrok prześlizgiwał się po półkach z książkami o tej tematyce, ale wcześniej nic nie zainteresowało mnie na tyle mocno bym zagłębiła się w ten gatunek.
Oczywiście do czasu.
"Strach absolutny" był pierwszym kryminałem który przeczytałam i już po paru stronach tej książki próbowałam wyobrazić sobie swoją powieść kryminalną.

"Stigmate - blizny czasu" to moje najnowsze 'dziecko'. Pomysł na powieść pojawił się dawno temu, ale dopiero teraz został dopracowany i mam nadzieję, że niedługo zacznę go realizować. Chwilowo odkładam na bok fantastykę i sięgam po kryminał z domieszką horroru. Mam nadzieję, że się sprawdzę w tym gatunku pokazując innym i samej sobie, że potrafię odnaleźć się w każdej tematyce literatury.

Sam tytuł książki bardzo mi się podoba. Z pomocą przyszła mi jak zawsze moja najlepsza. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz