niedziela, 9 września 2012

Ann ocenia. (5)

Piąta już część cyklu mająca przybliżyć Wam moją skromną kolekcję ulubionych książek.
Tytuł na dziś?


. . .

Pozycja nr. 5 to "Strach absolutny" autorstwa Lisy Jackson.

Lisa Jackson - autorka powieści z pierwszych miejsc amerykańskich list bestsellerów, w swoich książkach łączy nowoczesny romans z thrillerem psychologicznym (Mściwość, Bez litości). Jej bestsellery wydane w 15 milionach egzemplarzy i wydawane w 24 krajach to finalistki najważniejszych nagród gatunku.

 Studentka psychologii Eve Renner rozpaczliwie usiłuje przypomnieć sobie tę noc, kiedy ktoś do niej strzelał. I była świadkiem zabójstwa. Teraz cierpi na amnezję. Ale wie, że seria ponurych zbrodni, jakie wstrząsają Nowym Orleanem, ma coś wspólnego z przeszłością starego szpitala psychiatrycznego. I że to ona sama może być następną ofiarą. Musi uprzedzić ruch mordercy. A nie może zaufać nikomu – nawet człowiekowi, którego kocha.

. . . 

Nigdy nie byłam przekonana do kryminałów. Uważałam, że wszystkie są takie same. Póki w moje dłonie nie trafiła powieść Lisy Jackson. To połączenie mrocznego thrillera z nutką romansu i przejawiającym się w trakcie tematem miłości. Kupno jej było czystym przypadkiem, dostałam ją za symboliczną złotówkę w miejscowej bibliotece. Sceptycznie wzięłam się za jej czytanie, ale już po kilku stronach 'zakochałam się' w niej. Z miejsca stwierdziłam, że muszę przejrzeć inne utwory tej autorki. Udało mi się ją nawet polecić kilku osobom, które również zachwycone są talentem pisarki. Polecam gorąco!
10/10

1 komentarz: