sobota, 30 czerwca 2012

Ann ocenia. (1)

Cykl mający na celu przedstawienie książek które chętnie czytam, do których z uśmiechem wracam i które wywarły na mnie niesamowite wrażenie.
Tych pozycji jest wiele, bo osobiście kocham czytać i zawsze znajdzie się coś co mnie zainteresuje.

. . .

Pozycja nr. 1 to "Wizje w mroku" autorstwa Lisy Jane Smith

L.J. Smith jest amerykańską autorką tworzącą powieści i opowiadania skierowane głównie do nastoletnich odbiorców.
 Do tej pory napisała dwie serie książkowe: liczący sobie już 9 tomów Świat Nocy (Night World) i siedem Pamiętników Wampirów (The Vampire Diaries) oraz trzy trylogie.


Obaj kochają dziewczynę przeklętą proroczą mocą. 
Jeden ma dar uzdrawiania, drugi – przerażający mroczny sekret… 
„Czarownica” - mówią za jej plecami. Niesamowite oczy i prorocze rysunki od zawsze przysparzały siedemnastoletniej Kaitlyn kłopotów. Z radością przyjmuje więc zaproszenie do szkoły, gdzie wraz z czwórką innych uczniów o nadprzyrodzonych zdolnościach będzie rozwijać swój talent. Nie przeczuwa, że zostanie rozdarta pomiędzy uczuciem do dwóch chłopaków: cudownego Roba, uzdrawiającego ludzi swoją pozytywną energią, i mrocznego Gabriela, skrywającego swoją prawdziwą naturę i niepokojącą moc. I że będzie musiała wybrać, któremu z nich zaufać, gdy niesamowity projekt zagrozi ich zdrowym zmysłom i życiu… 

Co pokochałam w tej książce? Przede wszystkim postać tajemniczego, chłodnego, aroganckiego i aspołecznego Gabriela. 
Na podstawie jego opisu stworzyłam swojego Christiana. 
 Ubóstwiam fakt iż w dobie wampirów i aniołów L.J.Smith potrafiła stworzyć niezwykłą fantastyczną opowieść dla młodzieży nie zamieszczając w niej żadnej mitologicznej postaci.
Każdy z bohaterów ma swój indywidualny dar i odmienny charakter. Są to barwne osoby o niesamowitych, głębokich osobowościach. 

. . .

"Wizje w mroku" przeczytałam wiele razy i jest to książka do której wracam najchętniej. 
Podbiła moje serce.
10/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz