piątek, 13 kwietnia 2012

Początek.

Mówi się, że początki zawsze są najtrudniejsze. Jestem gotów w to uwierzyć. 

Kim jestem? Póki co 18-letnią dziewczyną z wielkimi marzeniami, mnóstwem pomysłów i wielką ambicją. 
Blog założyłam... Sama nie wiem dlaczego. Ma na celu obserwować przebieg tworzenia mojej debiutanckiej książki. 
O czym jest moja książka? 
SERVUS AMORIS to historia inna niż wszystkie. Z pozoru może wydawać się kolejnym wydrukiem o tematyce fantasy jakich pełno na rynku. Wręcz przeciwnie. Jestem osobą która nie znosi szczęśliwych zakończeń toteż mam zamiar zaskoczyć. 

Krótki konspekt mojej powieści:
Tiffany Covert jest z pozoru zwykłą, niczym nie wyróżniającą się dziewczyną. Posiada jednak niezwykły dar Sennych Wspomnień który odkrywa w sobie wraz z nadejściem zimy. Śni jej się upadły anioł imieniem Christian który potem ukazuje się jej poza snem. Chłopak poszukuje tajemniczego manuskryptu który posiada moc wskrzeszania umarłych. Jest mu ona potrzebna w nadchodzącej walce z archaniołami. Zdobywając manuskrypt i dwa pozostałe insygnia zamierza odprawić Rytuał Wskrzeszenia i wygrać bitwę o wolność. Chłodne podejście do życia anioła zmienia się wraz z poznaniem Tiffany.

. . .
Jestem pełna pozytywnych uczuć i mam nadzieję, że spełnię jedno z największych marzeń i wydam książkę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz