czwartek, 19 kwietnia 2012

No masakra.

Jak się wali to już po całości. 
Dostałam kolejną odpowiedź ze strony wydawnictw, tym razem warunki wydania książki są o wiele bardziej odpowiednie, ale jednak coś mi ciągle nie pasuje. Nie mam pojęcia skąd wziąć pieniądze na wpłatę wadium a suma jest spora. Co prawda wiem, że wydawnictwo ową kwotę zwraca, ale po skontaktowaniu się z osobą która wydała swoją książkę z tym wydawnictwie stwierdzam, że to jednak nie jest takie kolorowe. Odradziła mi póki co współpracę z tym wydawnictwem z powodu ilości błędów, problemów drukarni i z wypłacaniem wadium.
Sama więc nie wiem co o tym myśleć. Muszę poszukać innych osób które wydały książkę w Wydawnictwie Radwan i dowiedzieć się co one mi o tym opowiedzą. Póki co staram się nie łamać, ale to dość trudne.
Nie sądziłam, że będzie aż tak ciężko. ;)


1 komentarz:

  1. Emm, nie sądziłam, że to co powiedziałam, tak negatywnie na Ciebie wpłynie :( Nie załamuj się! ;) Wierz w siebie i będzie dobrze! Prędzej czy później się uda!

    OdpowiedzUsuń