środa, 18 kwietnia 2012

Niemrawy wieczór.

Pierwsza pozytywna odpowiedź ze strony wydawnictwa jest. Aczkolwiek nie bardzo odpowiadają mi warunki wydania książki. Wydawnictwo życzy sobie zbyt wiele pieniędzy, których po prostu nie mam. Nie jestem w stanie zapłacić tyle pieniędzy za zrealizowanie marzenia, tak więc odpada. Czekam na kolejne odpowiedzi i mam nadzieję, że dostanę lepsze propozycje, które aż tak nie opróżnią mojego portfela. :)

Póki co siedzę zbierając siły na pisanie. Od kilku dni trzyma mnie zły humor i nie potrafię się go pozbyć. Szukam sposobu by odgonić złe myśli, ale to zbyt trudne kiedy jedna szczera i bardzo życzliwa osoba pisze mi takie 'miłe' słowa.
Hipokryzja rządzi. Jak ja uwielbiam ludzi którzy obrażają innych, a nie patrzą na siebie. A już szczególnie wielbię tych którzy mówią jedno, a robią drugie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz